maandag 8 november 2010

Totaly Tilda challenge !!

Hallo bloggers , ik doe deze keer weer eens mee met de TotalyTilda challenge! de opdracht is Icy Christmas Tilda use Blue & Silver as the main colours .......dus blauw en zilver als hoofdkleuren .....Ik heb er een easel kaartje van gemaakt ....met behulp van de geweldige in-shape mal van Crealies ....Ook de takjes en bloemetjes (de blauwe )zijn gemaakt met een stans van Crealies..Ik heb een magnolia stempel gebruikt uit de 2010 collectie!
Bedankt weer voor het kijken!!
xxx Raffa

11 opmerkingen:

  1. Oooooo wat is je kaartje geweldig geworden Raff.......echt te mooi gewoon!!!!

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt gaaf Raffa!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie weer, Raffa.
    Ik vind die in-shape mal ook heel erg mooi.
    Ik denk dat ik die Woensdag bij Annelies meeneem.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is niet mooi, hij is geweldig mooi, super gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, dat wordt vast een winnaarskaartje!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card - love everything about it!!! gorgeous colouring, snowflakes, flowers - everything :o) thanks for sharing it with us at Totally Tilda xx Lynne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohhhh Raffa, wat een geweldigggg kaartje!!!
    Echt super mooi. Het papier, de vorm, de indeling, het postcard kaartje, tilda, alles is zo super bij elkaar!

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh hij is echt heel mooi geworden, prachtig.
    Groetje Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer supermooi mop, kleurtjes zijn ook zo prachtig!

    Kus Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart zeg, zo met die in shape mal! Ik vind de combinatie van magnolia/Marianne Design stempels ook zo leuk. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Totally Tilda. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen