zaterdag 6 november 2010

nieuw!!! de Crealies boxmallen

Hallo allemaal, Crealies heeft weer iets nieuws ....ze heeft prachtige mallen om doosjes te maken ... Ik heb doosjes gemaakt met de boxmallen een en zes( whahahah ik schrijf dit zo kneuterig omdat de zes het niet meer doet op mijn toetsenbord ) verder heb ik gebruik gemaakt van een crealies bloemen stans en de geweldige crealies takjes pons . Boxmal nummer zes.... Boxmal nummer 1
bedankt weer voor het kijken ....en natuurlijk zijn de boxmallen in de winkel van crealies te verkrijgen.....Ze zal ook op de kreadoe staan met alle mooie stansen en mallen !!
Liefs Raffa....

7 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk weer!!! Ik heb net de cardridge boxes van de cricut. Daar staan ook hele leuke doosjes op. Schattig aangekleed Raffa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meid: dit is weer onzettend gaaf gemaakt! helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Raffa, echt creaties van jouw hand.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ze hartstikke leuk geworden die doosjes, vooral die met die baby erop vind ik heel erg sweet!

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, dat ziet er wel heel mooi uit, handig zo'n mal, scheelt een hoopr teken en rekenwerk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er weer prachtig uit Raffa!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ze natuurlijk gisteren al in het echt bewonderd ze zijn prachtig

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen