woensdag 17 november 2010

Merci doosjes voor de creche juffen!!

Angezien ik een grote bestelling had in het winkeltje van mijn dochter .....zijn er zoveel kerst kaartjes weg haha dat ik haast opnieuw moest beginnen !! nou ja hou me lekker bezig he en van stil sitten houd ik toch niet ....Maandag heb ik voor de juffen op de creche van Dante de merci doosjes gemaakt ...Ik heb t pƤtroontje op internet gevonden maar vond het erg klein ....heb het dus iets aangepast en er een kaartje omheen geknutseld ....zo issie net wat groter .....
Ben benieuwd wat jullie er van vinden !!
tot snel weer
xx Raffa

8 opmerkingen:

  1. SUper leuk weer geworden Raffa, daar zullen de juffen vast heel blij van worden!!!

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, ze boffen maar die creche-juffen!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig, ik had hem ook op internet gezien. Maar deze is beter van formaat denk ik.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke doosjes heb je gemaakt!
    Erg leuk om kado te doen!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig mooi, toeval wil dat ik ook zoiets aan het maken ben voor de jufs van de peuterspeelzaal, waar mijn jongste kleindochter volgende week afscheid neemt. Ben op de helft nu, moet er 5 maken.
    Dus heb ik ook een mooi voorbeeld.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmmmm these are fantastic. I love them!Brilliant
    love debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen