zondag 14 november 2010

kerst kaartjes

Kerst kaartjes gemaakt met mijn kreadoe aankopen !! Heb bij Sandra van the scrapbook company nog een gedeelte Reverie gekocht van making memories !!! wat een prachtig papier en heel erg geschikt om kaartjes mee te maken !!de magnoliaatjes heb ik bij de magnolia stand op de beurs gekocht en zijn uit de laatste kerst collectie
Blijf het zo leuk vinden om shakercards te maken!!! leuk dat jullie weer even zijn komen kijken ...en alvast bedankt voor alle lieve berichtjes die jullie altijd achterlaten!!! ik geniet er zo van !!
xxx
Raf

11 opmerkingen:

  1. oh. dit is ook alweer zo gaaf! heel mooi meid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat supermooi zeg!!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattige kaartjes weer mop, ik vind ze zooo sweet! Ik wil ook nog een shakerkaartje maken, tis leuk werk om te doen he, vroeger maakte ik daar heel wat van........

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook weer zo geweldig!!! wat een cuties! Het papier is idd prachtig! En vind het altijd zo geweldig om te zien dat ieder detail bij jou creaties gewoon totaal klopt... echt super weer.

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer mooie werkstukjes geworden zeg! Mooi papier, leuke stempel en natuurlijk perfect afgewerkt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige kaarten geworden, Mooi papier en de hele afwerking is schitterend.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorme lieve kaartjes!!! Uiteraard lieve stempels en mooie materialen erbij gebruikt. Goed op elkaar afgestemd!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er schittterend uit Raffa!!
    echte toppertjes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt,lief die stempels,mooi ingekleurd
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al driftig zitten zoeken op het WWW en gevonden wat ik zocht. Dit word mijn volgende kaartje. zo leuk vind ik het, was het alweer vergeten. Heel mooi gemaakt Raffaella.

    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen