dinsdag 2 november 2010

DT WERK VOOR THESCRAPBOOK COMPANY

Goedemorgen lieve bloggers, Mijn DT werk voor The Scrapbook Company ......Ik heb er deze keer kerstkaartjes van gemaakt .....En natuurlijk weer met mijn Magnolia stempels .... De papier lijnen en de emblies zijn allemaal verkrijgbaar in de winkel!!! De blaadjes en de witte bloemen op de kaartjes zijn gemaakt met de stansen van Crealies.... papier 'van the girls paperie
papier van up up and away van kaisercraft.....
Bedankt weer daj je even bent komen kijken!!!
xxxx Raffa

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaarten, Raffa.
    Ik ben vooral weg van de onderste kaart. Super.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooaaauuuuw deze zijn schitterend!!!
    Mijn voorkeur gaat naar de onderste, maar de rest is zeker niet minder mooi.Ik ben echt blij dat ik mee gedaan heb met de bloghop van crealies want zo leerde ik jouw werkjes kennen!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn weer waaaaanzinnig mooi allemaal!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Mooi papier gebruikt en lieve afdrukjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat ziet er weer prachtig uit zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wwwwhahaaaaa mens je maakt me gek met die kaarten, heb zo even géén inspiratie, ik geloof dat ik ze maar moet gaan liften ;-)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk prachtig weer! En wat een mooi papier zeg! Dat moet ik onthouden. Ik moet ook snel weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww Wat schitterend gemaakt,leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen