vrijdag 8 oktober 2010

WOEHAAAAAAAAAAAA

Hallo bloggers, Ik geloof dat ik er dankzij mijn DT collega Anita een nieuwe verslaving bij heb!!! Ik zag ze steeds op haar blog voorbij komen de forever friend beertjes stempels!! Ik moest en zou ze hebben ........ De Crealies bloghop loopt nog steeds lekker door ....en wat leuk dat jullie allemaal zo entousiast meedoen!! Met Crealies border nr 17 heb ik dit waxine lichtjes kaartje gemaakt .....en zo kon ik gelijk dit schatje van een beertje gebruiken!!! W illen jullie nog in aanmerking voor zo,n mooi randje komen ......lees dan het berichtje van 5 oktober door .... tot snel weer xxxx Raffa

16 opmerkingen:

  1. Is een erg leuke creatie. Lief zo met het Forever Beertje.(deze kende ik nog niet,zo lief)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben helemaal in love, ik heb ze ook gelijk besteld en met een beetje geluk kan ik er ook morgen mee aan de slag :D Gaaf kaartje maar zeker ook een heel leuk randje vind ik dit,

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi..
    oh... die zijn wel HEEEEEL erg leuk die beertjes... haah ik ben ook om hoor :) maar eens even opzoek. je kaart is werkelijkwaar weer prachtig meid!

    fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dit is erg leuk geworden,die "friends" zijn er schattig uit! (sommige wel groot)
    Het kaartje wil ik ook wel eens proberen te maken...ziet er super uit om kado te geven of te krijgen!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je creatie weer superrrrr mooi geworden. De border (kantje) komt hier mooi op uit. Leuke stempel ook. Lief ook het vogeltje boven in het hoekje. Staat erg schattig.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer geslaagd hoor Raffa!
    Jij mag vast blijven in ons creatieve team.
    Fijn weekend, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superkaartje weer Raffaella, en dat beertje is om te snoepen.
    Ik ben helemaal verliefd op dat randje trouwens!

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en een heel goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Raffa,

    Wat ziet dit er prachtig uit zeg. Heel erg leuk gedaan.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een lief kaartje, met een leif beertje en weer een prachtig randje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die heb je prachtig gemaakt Raffa!

    groetjes Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker een lief stempeltje van forever friends :) Ik vind het crealies randje ook weer echt een speciale touch geven...super! Mooi kaartje.

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super je kaartjes!! en heel schetig de forever friends beertjes!!

    x
    wendela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi,hi, och wat geweldig leuk dat ik jullie besmet heb met de knuffel beren van forever friends....van de cosy serie, ja we hebben gewoon smaak meiden, whahahah en het staat geweldig gaaf bij de mooie randen van Crealies.....wat prachtig mooi, en een heerlijk kado kaartje.

    Nu snel bedje opzoeken....trustie met warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen