dinsdag 12 oktober 2010

winnaar van de crealies bloghop!!

De winnaar van de crealies bloghop word vandaag bekend gemaakt ..... Dus ga snel kijken op het blog van crealies ..... http://crealies.blogspot.com/ Ik heb gisteren tussen mijn kanidaten een lootjes pot gemaakt en daar kleine Dante een lootje uit laten halen!! en mijn winaar is geworden .......Marjolijn van Elsberg De winnaar kan haar adres naar crealies mailen en dan zorgt Annelies ervoor dat het randje naar je toe komt!! GEFELICITEERD!! ik heb genoten van deze bloghop en al jullie lieve berichtjes ...bedankt daarvoor!! liefs Raffa

2 opmerkingen:

  1. Leuk, wat had Dante een allerbelangrijke taak, wat zal hij geglunderd hebben ! Gefeliciteerd voor de winnaar, maar eigenlijk zijn wij ook winnaars want we mogen kijken naar je prachtige creaties !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat geweldig Raffaella!!!! Ik ben helemaal blij verrast!!!!! Ik ben vandaag nog op haar blog geweest over de nieuw mallen die ze weer heeft. Wat enorm leuk en jij uiteraard super bedankt, of liever gezegd, de kleine Dante!!!! Geweldig kereltje, dikke zoen van mij!!!!
    Lieve groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen