dinsdag 26 oktober 2010

Voor een zwanger vriendinnetje heb ik dit kaartje een tijdje geleden gemaakt .....Ze wil niet weten van te voren wat het is en een verassing krijgen !! zo leuk !! daarom maakte ik dit kaartje ....papier is een mix van tilda en websters page .....De grote rozen heb ik weer zelf gemaak!
bedankt weer voor jullie liever berichtjes ....ik waardeer dat enorm,en als ik straks weer gewoon 1 baan heb en wat meer tijd....Dan komik weer gezellig mee bloggen bij iedereen!!
liefs Raffaxxx

5 opmerkingen:

  1. Hi
    I just discovered your lovely blog.... your cards and projects are so nice... be sure I'll come bacj to visit you quite often dear! =)
    HUgs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, prachtig.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi gemaakt, wat zal die vriendin hier blij mee zijn!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart,lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een prachtig kaartje toppie al je kaartjes zijn helemaal top en ook van zulke prachtig stempels

    BeantwoordenVerwijderen