maandag 4 oktober 2010

kaartje nummer 3 voor de Crealies bloghop!

Voor dit kaartje heb ik de Crealies border nr 15 gebruikt ....ik heb hem in verschillende laagjes aangebracht! De bloem is gemaakt met de Crealies flowers nr 5 .....De tutorial van de bloem kun je vinden op de site van Crealies ..... De takjes zijn gemaakt met de Crealies shape stans nr 11 .......ik heb ze een beetje verfrommerlt en gevouwen !! echt super zijn ze!! En dan het kleine bloemetje met de strass steentjes zijn gemaakt met de Crealies flower stans nr 13 ... Stempeltje is ook weer van Magnolia en het papier is van Graphic 45 ....
Bedankt weer voor het kijken Als je wilt meedoen met de bloghop en kans wil maken op een prachtige rand stans van Crealies laat dan een berichtje achter bij de kaart van 5 oktober!
xxx
Raffa

14 opmerkingen:

  1. oh! deze kaart is echt ENIG! leuk modeletje ook. hier hou ik altijd zo van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een schot in de knutselroos Raffa.
    Je bent goed bezig hoor.
    Fijne dag, geniet van de aandacht, doe ik ook. Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend, heel mooi papier en de groene takken vallen zo leuk op en passen heel mooi bij het blauw.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superrrr kaart heb je weer gemaakt. Ook deze border (kantje) is weer erg mooi. Dat word sparen. Vind de bloem, die je zo verfrommelt hebt ook erg leuk. Ben het ook een keer op een blog tegen gekomen, maar moet het nog steeds doen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Deze border is ook prachtig. De kleur is ook zo mooi.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer z'n mooi kaart, geweldig die randjes. Ondanks dat je het randje heel veel hebt gebruikt komt het niet druk en rommelig over ik vind het echt heel mooi geworden.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo mooi , maak je nu een randje aan je papier met zo'n borderstans of moet ik het meer als een reepje papier zien, dat is me nog steeds niet duidelijk.
    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze kaart is schitterend

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig! Die takjes vind ik ook heel mooi, weer iets voor mijn verlanglijstje!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ciao, Raffa. Ho guardato i tuoi ultimi lavori con i nostri amati Magnolia: sono davvero splendidi e anche la giostrina è bellissima! Groetjes. Miria

    BeantwoordenVerwijderen