maandag 4 oktober 2010

kaartje nummer 2 voor de Crealies bloghop

Nog een kaartje voor de bloghop van CREALIES!!

Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Crealies border nr 11....een schattig hartje!! Ik heb de border aan de zijkanten van de kaart gebruikt maar ook heb ik er een echt kantje van gemaakt en hem rond mijn stempel afdrukje geplooid!! Wil je ook zo,n mooi crealies randje winnen ?? laat een berichtje achter bij het bericht van 5 oktober . Word volger van mijn blog( de blogs van de andere DT leden vind je aan de zijkant op mijn blog . Plaats een linkje van de bloghop ( plaatje van de randjes) op je blog! veel succes!!
Bedankt weer voor het kijken ...
liefs Raffa

14 opmerkingen:

  1. Geweldig Raffa wat een creatie! Heerlijk om je zo "uit te leven".
    Ik ga mijn 2e kaartje ook publiceren.
    Ook zwart met wit, wel toevallig. Meestal gebruik ik veel kleur.
    Ga maar eens kijken ik ben benieuwd wat je ervan vind.
    Fijne dag, geniet van de aandacht, dat doe ik ook.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is ie weer geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh deze is ook prachtig


    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer mooi geworden Raffa.
    Leuk ook hoe je de border (kantje) erachter hebt geplooid. Je moet er maar op komen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is weer heel mooi geworden Raffa.
    Heel erg leuk ook, dat je de border (kantje) erachter hebt geplooid.
    Je moet er maar op komen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart weer zeg, hel erg mooie geworden. Ik heb die stempel ook, erg schattig.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een plaatje, het randje vind ik ook heel erg mooi wat je hierbij gebruikt hebt

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een prachtige kaart geworden, heel mooi gemaakt, vind de kleuren ook erg mooi gecombineerd en de stempel is gewoon te schattig.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww wat een prachtige kaart Raffa.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje.
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen