zondag 10 oktober 2010

hieperde piep hoera!!

Goedemorgen allemaal, Vandaag word Giulia 14 jaar!!! Ze had afgelopen maandag haar cadeautje al gekregen .....ze wilde graag een blackberry ........... Dante heeft zijn zus een lekker luchtje van Mexx gegeven ....Ik heb daar een cadeau setje omheen gemaakt!! een tasje en natuurlijk een kaartje Dit is meteen mijn laatste projectje voor de crealies bloghop! Ik heb de volgende crealies produten gebruikt.... creative border stans nummer 17 ....echt mijn favoriet!! bloemen stans nummer 5 en de creative shapes blaadjes .... Ondanks dat Giulia niet zo van de knutsel frutsel is ....vond ze t erg lief!!
Als je nog in aanmerking wil komen voor een mooie rand kijk dan even bij het bericht van 5 oktober ....
Vandaag een drukke maar gezellige dag in huize Perego
tot snel weer
xxxx
Raffa
ps: bedankt voor het massaal meedoen van de bloghop .....en ik vond het super om al jullie lieve berichtjes te lezen!!

24 opmerkingen:

  1. En dit vind ik een geweldig setje bij elkaar, super hoor. Dat randje is erg mooi, die moet ik onthouden.....
    Gefeliciteerd met je meissie, hopelijk hebben jullie een superleuke dag vandaag, aan de zon zal het niet liggen, die doet echt z'n best!

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gelukkig is het zondag en zit ik rustig te kijken!Wow wat voor knaps staat hier!!!
    Super gedaan, ik heb er geen woorden voor...woorden genoeg maar kan me niet uitdrukken zoals ik nu wel zou willen!!!!Schitterend!!Prachtig, geweldig, formidastisch mooi!En zo kan ik blijven doorgaan!!!
    Dikke dikke proficiat!!!
    Dankjewel voor de bloghop, geniet van je drukke dagje,proficiat voor de dochter en heel veel liefs, tot blogs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whauww, dit is dan ook een superleuk cadeau om te krijgen, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Giulia en een fijne dag toegewenst.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd met Giulia.
    Wat heb je een schitterde prestatie geleverd met dit setje. Echt heel erg mooi.
    Ook het kantje past er weer lief bij.

    Bedankt voor de leuke bloghop, de afgelopen dagen. Heb er veel inspiratie mee opgedaan en heb er van genoten.

    Een hele fijne dag toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel een super mooie kaart zeg, zoveel leuke details erop en die kleuren vind ik ook toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, dat ziet er prachtig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rafaella....Gefeliciteerd met je dochter....wat een leeftijd alweer he? gaat veel te snel.

    Jullie hebben haar lekker verwend, maar dat verdient ze ook wel...een hele fijne dag met z'n allen.....kuzzzzzzzzzz

    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauww wat een gave kaart zeg......superrrrr

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Raffa, je bent een lief moesje voor je meisje.
    Geniet maar fijn.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Raffa,

    Van Harte Gefeliciteerd met je dochter. Alweer 14 zeg, het gaat hard;-) Ik heb een dochter die eind Aug. 15 is geworden, ze gaat morgen voor 4 dagen op werkweek met school naar Londen, ik zal haar missen hoor.
    Wat heb je een geweldige crea gemaakt, dat wil iedereen wel cadeau krijgen denk ik;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en wat een super gave kaart heb je voor haar gemaakt

    gr.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter en wat een onwijs gave tas en kaart heb je gemaakt Prachtig hoor.

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooow wat heb jij iets prachtig,s
    gemaakt ze zal wel blij mee zijn

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je dochter meis,
    ik bewonder je werk iedere keer weer, maar steeds nam ik niet ff de tijd dat ik regelmatig je blog bezoek!
    Maar bij deze, het setje voor je dochter is prachtig geworden, mijn complimenten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je dochter en wat een schitterend kado heb je voor haar gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met de verjaardag van Giulia. Prachtig wat je voor haar hebt gemaakt zeg, ik zie steeds weer wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent weer heerlijk bezig geweest het ziet er weer prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met jullie dochter.

    Ooooo meis wat gaaaaaf zeg.....wow wow wow zo mooi!
    Dikke complimenten, erg mooi ook hoe je de stanzen hebt gebruikt!
    Kleur je de plaatjes met potloden of met inkt?

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig weer Raffa, en nog gefeliciteerd met je jarige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat ziet het er allebei geweldig uit. gefeliciteerd met je dochter, kan niet anders dan dat ze het heel erg mooi vindt

    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat is het weer een lief, mooi, prachtig kaartje! Helemaal geweldig! Hele mooie, zachte kleurtjes en leuke indeling. Super!

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat schitterend gemaakt,prachtige stempels,zo mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oooh...zucht...ook al zoooo mooi!
    Wat een schitterend kunstwerkje is dit!

    Waarom was ik nog geen volgeling van je?? Snel maar effies gedaan en ik ben gelijk je 100e fan hahaha!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen