maandag 4 oktober 2010

bloghop Crealies

Mooi randje, het lijkt wel een Crealies-kantje! Deze keer een blogcandy voor de nieuwe Creative Borders stansen: Hoe kun je één van deze stansen winnen? Alle Designteamleden plaatsen 5 oktober een creatie gemaakt met de Creative Borders op hun blog. Meld je aan als volger van de diverse blogs, als je dat nog niet bent. Zet een linkje op je blog, als je die hebt natuurlijk. Laat een reactie achter bij de creatie van 5 oktober van één lid of meerdere designteamleden . Op 12 oktober verloot elk Designteamlid een Creative Borders stans onder de mensen, die een reactie hebben achterlaten bij de creatie van 5 oktober. Op 13 oktober worden op http://www.crealies.blogspot.com/ de winnaars bekend gemaakt. Mijn eerste kaartje voor de bloghop ! Ik heb een kaartje gemaakt met de Crealies borderstans nr 17..... Wat een prachtige border !! Het stempeltje is natuurlijk van Magnolia en het papier is van Basic Grey!
Bedankt voor het kijken .....en doe gezellig allemaal mee met de bloghop!!
liefs raffa

61 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Het randje is idd prachtig.
    Nou ik hop verder, groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Raffa!
    Je hebt je best gedaan hoor.
    Geniet van alle belangstelling die je nu gaat krijgen, dat doe ik ook.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden, ik ben dol op de magnolia poppetjes en ik vind jouw kaart daar heel goed bij passen. De randjes heb je echt op een hele leuke manier gebruikt, en die grote bloem is ook echt schitterend.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje en een gewldig randje
    Via via kwam ik op je blog en je maakt hele mooi dingen, niet alleen kaarten zag ik !!!
    Groetjes MiraNda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, ik ga proberen het linkje op mijn blog te plaatsen en doe met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOohhh Wauwie! Wat een gaaf kaartje! Echt prachtig! Het papier, de kleuren, de vormen, en natuurlijk de border, echt super super gaaf! Zo'n border wil ik ook wel winnen!

    Ben helemaal weg van je kaartje!


    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woauw!!!Gelukkig zit ik...ik sla achterover!!!Wat een leuke werkjes zie ik hier op je blogje!!!Ben ik blij dat ik mee doe aan deze blog...wow dat kerst-molentje is geweldig!!!Ook je kaartje van vandaag is supermooi!!!Hier ga ik zeer graag terug komen!!!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig, ga proberen een link om mijn blog te plaatsen (maar ben er niet heel goed in).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit randje is wel heeeeel gaaf!! super mooi gemaakt hoor xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart!
    Heel kunstwerk!
    tot volgende keer, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Raffa, en inderdaad die border super!!!Maar ik ben vooral verliefd op je magnoliastempel, wat een schatje, dat maakt toch het kaartje af, zo'n lieve stempel.
    Ik ga eens bloghoppen al snap ik er niet veel van.

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och je eerste mooi's voor Crealies is wel een juweeltje hoor Raffa...heerlijk dat je erbij bent gekomen ik geniet van je werk...veel plezier en succes verder.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Idd een prachtige border! Nu wil ik ze allemaal, lol!
    Erg mooi gedaan. Ik doe weer een hoop ideeën op hier. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Raffaela, gaaf zeg je kaartje met de prachtige Tilda superleuke kleurtjes heb je gebruikt hoor Dank je wel voor deze kans. Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Raffa,

    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Superrrr. De Creative Border (kantje) is inderdaad heel erg mooi (wat je zelf ook al zei). Het eindresultaat mag er wezen.

    Je was de laatste. Ik vond het gezellig om mee te bloghoppen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief kaartje, mooi gedaan zo met het hart en de rand is heel erg mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart! Leuk gedaan met dat randje en het papier past er zo mooi bij.

    Groetjes
    Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een geweldige kaart is dat zeg
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart heb je gemaakt, het model is ook erg apart.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart en nog gefeliciteerd dat je in het dt bent gekozen. Kun je al dat moois meteen in praktijk brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag raffaela

    Je hebt meteen een schitterende kaart gemaakt ,dat belooft nog wat voor je dt schap.
    En hoe bevalt je eerste bloghop ??
    Geniet er maar van

    liefs je dt collega miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw dat ziet er mooi uit hoor en ik wordt gelijk volger van je blog ;) en nu ga ik weer verder hoppen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoepje van een kaart heb je gemaakt! NIet alledaags formaat, maar echt super met dat randje en dat touw. Ik vind hem helemaal geweldig.
    En natuurlijk super die bloghopcandy! Bedankt voor de kans om dit te winnen,

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi kaart Raffaela.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Raffaela,

    Wat een prachtige kaart !! Ik ben fan van de Magnolia stempel!! Je bent de laatste waar ik langs hop en ik kan ook hier weer zeggen dat het randje super leuk is. Ik heb voor het eerst gebloghopt hihi vond het erg leuk !! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart! Leuk die lange kaartvorm en de manier waarop je hem kan openen. Erg origineel!

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb zelf geen blog maar zou graag willen meedoen want deze randjes zijn geweldig mooi.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig kaartje is dit zeg, ik ben gewoon helemaal verliefd erop. Alles klopt gewoon aan dit kaartje, wat een aanwinst ben je voor Crealies, ga vooral zo door!!!!!

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. he collega

    zo jou uitwerking is ook prachtig meid!

    mijn stempeltjes zijn van CC design. ik ben groot fan van dit merk. ze zijn zo onzettend schattig!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat een prachtige kaart zeg! Het randje maakt het helemaal af!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Sehr schöne Karten machst du.
    LG Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Raffa, mooie kleuren en details. Lijkt me te gek om met de stansen aan de slag te gaan.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, met die leuke randjes, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat super leuk dat jullie een bloghop hebben. en wat zijn de mallen super!! Je kaart is erg mooi.

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zit nog te smullen van de bloghop. Jullie hebben allemaal een eigen stijl, prachtig om te zien! Jij maakt geweldig mooie projecten! Ik zie ook dat je met een Magnolia en Crealies een perfecte combinatie hebt.
    Veel liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige creaties maak jij. Het randje is helemaal super.
    Wij willen graag een gokje wagen, en zijn volger geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw...wat een geweldig kaartje en supermooi zijn de randjes!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geweldig leuk kaartje weer Raffa en wat een leuk randje is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een supermooi kaartje!
    En het randje is erg leuk!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  40. leuk randje, en wat een schitterende kaart!!!

    groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow prachtige kaart Raffa.
    Ik kende de borders en producten van crealies nog niet , erg leuke stanzen zijn het zeg...wow!
    Je hebt de border echt prachtig gebruikt.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je maakt mooie dingen! Magnolia en Crealies gaan prima samen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. mooie kaart in prachtige kleuren en dit randje van crealies is ook wel weer super!

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Rafaella,

    Schitterende eigen stijl heb jij!!
    Ik zie ook een vleugje vintage,prachtig hoor,daar passen zeker deze randjes perfekt bij:0)

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een super mooi kaartje Rafaella, en dat met die mooie randjes maakt het helemaal af...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een geweldige supermooi kaart een toppertje hoor.
    Zo nu alleen nog naar Miranda, en dan ben ik overal geweest.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat maak je een geweldig mooie creaties Rafaella, heb ook je webshop nog even bekeken, maar het is allemaal even mooi wat je maakt, geeft me weer een berg inspiratie.
    Geen wonder dat je bent uitgenodigd in het DT van Crealies.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een supergaaf kaartje!!!!gaaf model ook en dan die randjes en de kleuren pfff bljven oefenen ikkie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een leuke kaarten maak je!!! vind de bloemen en randjes en blaadjes ook erg mooi. Ga je volgen , ik kan denk ik heel veel inspiratie opdoen hier

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kaart, en ook de randjes zijn erg mooi.
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat ziet het er schitterend uit Raffaella!

    groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik vind de kaarte erg leuk !
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dat is een schitterende kaart zeg
    zie, dat ik nog heel wat kan leren hihi
    hij is echt helemaal toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wat een schitterende kaart
    daar mag je trots op zijn hoor

    BeantwoordenVerwijderen