maandag 13 september 2010

kerst met magnolia ....

Met het slechte weer van afgelopen dagen ben ik al helemaal in de ban van de kerst kaartjes ....Deze kaartjes heb ik gemaakt met met het papier van magnolia en gekleurt met mijn derwent potloden ..... de sneeuwvlok stempels en de vleugeltjes heb ik met stickels glitters bewerkt ....het denne takje is een mal van marianne design ...
EASELKAARTJE......
Bedankt weer voor het langs komen op mn blog .....en ik ind het altijd leuk al je een berichtje achterlaat!
liefs,
Raffa....

6 opmerkingen:

  1. ooh ze zijn geweldig!!! Wat een lieffies!
    Lieve, geweldige stempeltjes en het papier is ook zo mooi.

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn handen jeuken als ik jouw kaartjes zie!!! En ik zit helemaal tussen de scrapspullen maar dan in dozen. Ze zijn weer prachtige!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn ze en zo heerlijk rijk gedecoreerd!! Mooi ponsje ook zeg. En het papier is ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke kaartjes zijn dat geworden...zo krijg ik ook wel weer zin in zelf kerstkaarten maken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaartjes je hebt ook mooi papier gebruikt

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaartje !!!


    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen