woensdag 29 september 2010

in de kerst sferen!!

Ik had zin in eens wat anders .....En door het hoesten slaap ik erg slecht . Ik ga dan altijd van alles verzinnen hoe en wat ik in mekaar kan knutselen ...... Nou dit is het geworden ....vraag me niet hoe , hahaha want ik heb eerst een heel bouwwerk gemaakt met hout en piepschuim .....daarna gaan plakken en knippen , en zelfs engeltjes gemaakt van fimo! Ik be er zelf helemaal blij mee ....alleen komt hij op de foto niet zo mooi over als dat hij echt is ...maarja ben nou eenmaal een slechte fotograaf!! :)
Ben erg benieuwd wat jullie van mn bouwerk vinden , dus een berichtje is heel leuk!!
xxx
Raf

18 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh die is mooooooi!!!!
    Echt ontzettend gaaf! Hoe doe je het toch elke keer...

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook echt een alleskunner. Ik ben helemaal verliefd op je engeltjes!!!!
    Schattig gemaak, jouw kerst kan al niet meer stuk.
    Beterschap, of misschien ook niet, je krijgt er goede ideeen van.

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaafffff, wat super leuk.
    Hoe kom je toch weer iedere keer op de ideeen

    groetjes
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is dit geweldig leuk zeg, en zo creatief...geweldig je tijd gebruikt dat je niet kon slapen hi,hi,...Wilde je ook van harte welkom heten in het o,zo gezellige Crealies team....wat zal je je uitleven met al het mooi's.

    Warme groetjes,
    Anita DT Crealies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een pronkstuk zeg, en die engeltjes wat een schatje.
    super prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt jezelf overtroffen hoor, ik heb hem geboren zien worden, maar deze is echt helemaal te gek zeg, ik ben verliefd erop!!!!!!!

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat ontzetten lief en mooi gemaakt ,prachtig hoor.
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb er maar 1 woord voor: GE-WEL-DIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtig bouwwerk.
    Het ziet er geweldig mooi uit.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem onwijs gaaaaaaaaf!
    Echt helemaal top!

    Prachtig papier ook, en die engeltjes, zo lief! en verder super details!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal super, wat een schitterend kersttafereeltje. En in prachtige kleuren, groen en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooooooow, wat ben je weer lekker aan de freubel geweest, maar wat is het schattig geworden.....daar zou ik nou geen geduld voor hebben.....maar dit soort werk is aan jouw wel besteed, top weer meissie.

    Kuzzzzzzzzzzz Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooow wat is dat mooi
    dit werk doe jij zo prachtig

    Veel liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk Raffa, ik krijg zo weer zin in boetseren als ik dit zie.
    Ik heb je blog op mijn blog gezet bij het team van Crealies.
    Tot de volgende keer, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super schattig zeg. Vorig jaar had je ook als zo iets leuks voor de kerst gemaakt. Nu ook weer. Je engeltjes zijn ook echt helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe kom je op het idee? De engeltjes zijn zo geweldig gemaakt , knap hoor , ik zou dat zo niet kunnen !
    Mooi pronkstuk voor met de Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtig kerststuk zo. Ziet er echt geweldig uit, prachtige details ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via de site van Crealies kwam ik op jouw blog terecht. Wat maak jij geweldige dingen!!Onwijs mooi. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen