zondag 19 september 2010

challenge time!!!

Voor mij de eerste keer dat ik dit model kaart maak ...haha Wat een gepriegel maar heel leuk om te doen ...En ik zal er vast nog wel wat maken ..vind het resultaat zo leuk!! Deze kaart heb ik gemaakt voor de volgende challenges ... Timbroscrapmania (een Italiaans stempel challenge blog) http://timbroscrapmania.blogspot.com/ De opdracht was borders....... Magnolia down under challenges http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.com/ en daar was de opdracht voor: fancy folds..... ik vind t leuk als jullie een berichtje achterlaten !! xxx Raffa

13 opmerkingen:

  1. Ze is geweldig! Kan me voorstellen dat dat een gepriegel is, maar het kaartje is wel super mooi geworden!
    En wat een schattig stempeltje, de kleuren combi vind ik ook erg mooi.

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful! Love the vintage touch, your great coloring and all those wonderful embellishments!

    Thanks for playing with MDUC this week!

    Hugs,
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Raffa,

    Via via viel mijn oog op jou kaart,wat is hij prachtig zeg!!!
    Ik zie dat je veel met een model in je kaart werkt heel apart hoor!
    maar deze bovenste waar je zo mee gepriegeld heb haha,is echt onwijs zeg,mag ik je vragen waar ik dat patroon kan vinden?

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg, dat zal inderdaad een heel werk geweest zijn. Prachtige kleuren heb je ook gebruikt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi weer Raffaella!Wat maak je toch een werk van je kaarten, het is bijna zonde om ze te versturen!!!
    Ben ook wel nieuwsgierig naar het patroontje!

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ciao Raffa, what a lovely fold card!!!! I love particulary the vintage look and the eritage colors too!! Thanks so much for joining us at TSM challenge.
    Hugs, Giò

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm...this looks great :) Such a stunning way to fold a card!! :D I love to see diffrent teqniues and this sure was one of them, thank´s for that :)
    And I must say, Tilda looks great, you´ve coloured her so nice :) Really cute!
    Thanks for playing this week :)
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous card! I love the warm brown colours. A really great job.
    Thanks for playing at MDUC this week,
    Hugs
    Kylie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wonderful fold card raffa!!! I really love the colors and the vintage look.
    thanks for joining us at TSM
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great take on this challenge! I love the browns and the flowers and punched leaves. Thanks for playing along at MDUC xoxo Peta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ciao Raffa,bellissima card,complimenti ;-D
    Baci Raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a wonderful card! I love this Tilda!

    Thanks for joining us at MDUC this week, Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen