woensdag 4 augustus 2010

JAAAAAAAAAAAAAA daar is ie dan!!!

Mijn eerste kerstkaartje van dit jaar!! De kop is eraf en ga er nu elke week 1 maken ....mischien ga ik dan de kerst eens in zonder kaartjes stress??? papier is van Graphic 45 en het tekst stempeltje heb ik van Doortje gekregen!! zo lief van haar!! de creme roos heb ik weer zelf gemaakt ......Verder ben ik weer lekker aan het stippen geweest met mijn stickels en paper pen ....
bedankt weer voor het kijken .........hahaha en sorry voor het kerst gevoel !! xxx Raffa

7 opmerkingen:

  1. Supergaaf Raffa, en ik had zelf ook al bsloten om de easelkaart voor de kerst te gaan gebruiken. Hij is er zeer geschikt voor! Misschien moet ik daar maar eens mee gaan beginnen.

    Groetjes marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow zeg dit is een hele mooie...ik maak geen kerstkaarten meer, ik kan het echt niet.
    En graag gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Via via kom ik op je blog: wat een mooie creaties maak je zeg!!! Ik kom zeker vaker kijken!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi geworden!!

    groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er al vroeg bij met de kerstkaartjes ...elke week eentje dan moet dat toch lukken he !
    Erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik had hier al een reaktie achter gelaten, dan nog maar een keer...
    Wat een lief kaartje en die stempel vind ik ook zo cute, erg leuk kerstkaartje. Je kan er maar beter vroeg bij zijn, maar ga je het ook zo volhouden???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker vlot Raffaela...maar ach je kan er maar bijtijds bij zijn.....je hebt ze dan al.

    Het kaartje is schattig.....just you.

    Liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen