maandag 14 juni 2010

message in a bottle

Gister ben ik heerlijk Sandra van The Srapbook Company gaan helpen op de beurs in Rijswijk .Het was een super gezellig dagje en heb natuurlijk weer heerlijk nieuwe spulletjes in huis!! Mijn handen jeukten toen ik thuis kwam met al dat nieuwe spul ....De piraatjes van magnolia vond ik zooooo schattig dat ik ze moest hebben hahaha ( lijkt wel een verslaving!) Ik maakte een kado flesje met het papier van 7 gypsies , oude fles , tule , schelpjes ,en de stans van Tim Holz ....(stuurwiel) verder touw en een bootjes bedel ..... Aan de achterkant zit een tag en een vlopje waar je evt wat geld in kunt doen .....Hij staat nu hier op de kast vind m zo leuk dat ik het haast zonde vind om weg tegeven ...hahaaha liefs Raffa
Bedankt weer voor het kijken !! en ik vind een berichtje altijd leuk!!
liefs , Raffa xxx

9 opmerkingen:

  1. hey raffa, wat een geweldig idee zeg, ik vind m zo leuk, idd bijna jammer om weg te geven.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk idee zeg, prachtig !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuk idee, en heel mooi gemaakt...ik ga deze echt hoog op mijn to do lijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig is ie geworden mop, helemaal top. En ik blijf me verbazen hoe dat je met die magnolia's zulke leuke dingen weet te maken, en dat meen ik echt!

    kus Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw dit is echt een superleuk cadeautje zeg! En ook supermooi. Deze zou ik niet weggeven, maar je kunt er natuurlijk gewoon nog eentje maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Raffa,

    Wat een super GAAF idee, helemaal top. Ik heb zelf 3 jongens en die vonden het te gek. Ik heb zelf de stans van Tim Holtz ook, je hebt hem ontzettend leuk verwerkt in dit schattige cadeautje. Dit is echt even iets anders.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Raf wat super gaaf heb je het gemaakt
    je heb echt hele leuke ideee top meid!!

    liefst XX Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat je em niet weg wilt geven! Hij is gewoon té leuk!

    BeantwoordenVerwijderen