zaterdag 26 juni 2010

doosje en kaartje

Ik heb het er maar druk mee ....het Magnolia winkeltje van mijn dochter haha ....Ze gaat na de vakantie pas open want over 2 weekjes gaan we al weg .....Al kan ze eigelijk niet wachten !!! nah heeft mama even wat meer tijd om leuke prullen te maken !! maar ze helpt me dapper!! op het hang kaartje zitten zelf gemaakte aarbeitjes , die ook op het papier van magnolia zitten maar dat is slecht te zien op de foto....
ben benieuwd wat jullie er van vinden ....
xxx raffa

9 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden!! Vooral dat onderste doosje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat ze je helpt!
    de aardbeien zijn goed te zien hoor als je de foto vergroot.
    erg leuke dingen heb je weer gemaakt!

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enig meid! wat een leuke dingskes maak je met magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allebei je dochter boft toch maar met zo'n mama

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het allebei SCHITTEREND. Je dochter boft maar met zo'n moeder.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties allebei.
    Leuk om de aardbeitjes er zelf bij te maken.
    Ik vind de bloemenpracht op het doosje erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke projecten je hanger en het doosje zijn weer erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk je dochter krijgt een super winkeltje!

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen