maandag 31 mei 2010

weer druk gescrapt....

Ik zit er even doorheen deze dagen en op advies van de huisarts moet ik maar eens een weekje ontspannen en uitrusten .....en waar ontspan ik me het meest mee? scrappen op het moment .Ik kan dan heerlijk mn zinnen verzetten en heb tijd voor mezelf !! daarom weer 2 lootjes gemaakt vandaag ...t lukt ook zo lekker!..... LOVE YOU .....de ander pagina voor Giulia haar boek met Prima papier ....
STOER...... lootje gemaakt met een bijmekaar geraapt zooitje papier......prima ,MME. en GDC
lieve meiden bedankt voor het kijken steeds .....haha ik weet dat ik veel post de laatste tijd,maar blijf jullie berichtjes altijd zo leuk vinden , en het is een grote stimulans om door te scrappen!!
xxxxxxx Raf

9 opmerkingen:

  1. Nou blijf jij maar lekker posten ik vind ze werkelijk prachtig, allebei, neem lekker je rust, even op adem komen, dan kan je er straks weer tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo he jij gaat rap wat super prachtig allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga jij maar lekker door hoor met posten, ze zijn beide weer geweldig!!!!
    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie LO'tjes zeg!! Heel erg gave stijl heb je en op A4 vind ik het ook erg mooi!
    Ben gelijk eventjes volger van je blog geworden zodat ik op de hoogte wordt gehouden van je mooie werk ;)
    Ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit! sterkte!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai lieffie.....je gaar lekker he? maar jezelf ook een beetje in acht nemen he? wat leuk is dat....op een a4tje, doet niet onder bij de normale.....maar ja je hebt weer prachtige foto's en details gebruikt.

    Hoor je snel..... knufs xxxx Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie lootjes Raffa!


    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Raffa, vooral de eerste van je mooie dochter. Alhoewel met de andere ook niks mis is zeg. Sterkte, rust lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden. Doe lekker rustig uit en goed blijven ontspannen. Valt allemaal niet mee maar hopelijk ben je er snel weer bovenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ontspan jij je maar lekker verder, kunnen wij tenminste van je prachtige creaties blijven genieten. Je doosjes zijn ook werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen