zondag 30 mei 2010

weer 2 lootjes.....

Heerlijk aan de scrap ben ik vandaag geweest , het was zulk noodweer vandaag ....Eerst heb ik met de restjes van het gr45 papier en basic grey nog een lootje gemaakt .Omdat ik nu echt boeken voor de kinderen aan het maken ben probeer ik steeds 2 pagina,s te maken met bijpassend papier ....Staat mooier in de boeken vind ik persoonlijk ....Het lootje van Giulia is papier van prima ....zo schattig!! Giulia met haar grote liefde!!
Dante vond het helemaal niet leuk toen ik aan zijn druipende ijsje likte om het beetje te redden hahaha
boos.....
Bedankt weer voor het kijken , en ik vind het altijd erg leuk als jullie een berichtje achterlaten!!
xxx Raffa

7 opmerkingen:

  1. Raf, ik heb het elders ook al gezegd, maar ze zijn gewoon weer mooi! Helemaal jouw stijl [zeer herkenbaar inmiddels ;)]xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze beide zo enorm mooi!
    En over mijn lootjes, ik had het zo lang niet gedaan, en de kaarten zijn zo anders dan de lo's die ik maakte, dus echt wennen hoor, maar ik vind het weer helemaal leuk!...thanks to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat zijn ze prachtig mooie stijl!!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer twee echte raffaella's geboren, Supermooi meid. Prchtige kleuren en dat papier is zo mooi. Ik overweeg nu ook om over te gaan naar A4, maar begin automatisch in 12x12"Nog even afkicken dus.

    groetjes marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb prachtig
    layout,s gemaakt en mooi papier
    hebje gebruikt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het al ergens anders gezegd maar ik vind ze beide prachtig! Een aanwinst voor de fotoboeken van je kinderen!
    Liefs Céline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig, je boeken zullen helemaal super worden. En tja wie likt het ijsje van zijn kind dan ook op, daar wordt toch iedereen boos om!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen