dinsdag 18 mei 2010

OVER OP A4 FORMAAT!!!

Ik ben om naar het gewone A4 formaat , ik krijg zo enorm veel van die grote albums .....Vind op A4 scrappen erg leuk en vind het zoveel handiger en goedkoper om alles netjes op te bergen!! Het papier wat ik voor deze lootjes gemaakt heb komt uit mijn Dt pakket van The Scrapbook Company en het heet CAPELLA van BASIC GREY.... Het is een prachtig papier , en ik werk zo graag met BASIC GREY!! ben benieuwd naar jullie reakties op mn nieuwe fotmaat lootjes!! xxxx Raffa DREAMER....... KOETJE BOE!......

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit, en nu ik dit zie denk ik ow dat ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit, ook op A4!! En dat papier is idd supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raffa je lootjes zijn allebei prachtig!

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie Lootjes, vroeg me eerst af waar is de koe, (dom) maar natuurlijk is er wel een koe!!!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel gaaf zeg. En hoe berg je ze nu op je a4 layouts. Ik vind ze echt super mooi!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk formaat ook, ik gebruik zelf ook bijna nooit 12x12 ( alleen digitaal)

    schitterende layouts weer en wat een mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen