zondag 23 mei 2010

my minds eye ...so sophie

Ik had ook in mijn DT pakket van The Scrapbook Company de nieuwe lijn van my minds eye .. so sophie ....geweldig papier om wat stoerdere jongenslootjes te maken ......voor mij was het een uitdaging om eens een stoer lootje te maken en GEEN bloemen te gebruiken .....haha das een lastig klusje voor me!! mijn vent!!
surf.....
luca is nu een echte surf boy ...dit waren de beginselen ...het opstapje naar het echte werk!!
dankjewel voor het kijken en jullie lieve berichtjes!!
xxxx raffa

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi en lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze gaaffffffff Raff, vooral die onderste vind ik helemaal toppiejoppie
    Ik ga de mijne ook even uppen,

    kuss Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik wil niet zeuren hoor, maar het stoere gaat je ook super af!! Prachtig hoor, vooral die met de schelpen, helemaal gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ze zijn supergaaf allebei!!
    Goed gedaan zonder bloemen haha, maar je mist ze helemaal niet op deze prachtige lootjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze echt top, en ik kan helemaal niet zien dat je er ook enigzins moeilijkheden mee had, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had al overal gereageerd op je lootjes maar hier nog niet..sorry!! Allereerst, A4 gaat je perfect af, en je lootjes [stoer of zoet] zijn ook prima gelukt, niks mis mee Raf!!x

    BeantwoordenVerwijderen