zondag 16 mei 2010

DT werk met SEI

Daar ben ik dan eindelijk weer eens ....Heb vandaag heerlijk kunnen scrappen , het is een goede afleiding want door alle puber perikelen zit mn hoofd barstens vol!! pffffffffffff ......Ik ben vandaag lekker aan de slag geweest met het schitterdende papier van SEI.... Het zat in mijn DT pakket van The Scrapbook Company .....en eindelijk ben ik eraan begonnen ......Op de ronde layout heb ik zelf een vine gemaakt van ijzerdraad en vloepapier en die helemaal rondom vast gestikt ......wat een werk !! maar ben erg blij met het resultaat!! laten jullie ook weten wat je er van vind?? dikke xxxxxxxxxxxxxxx raffa GIRL YOU SHINE.....
A DIPLOMA ZWEMMEN ........
De foto,s zijn oude foto,s van giulia tijdens het afzwemmen van haar A diploma!

5 opmerkingen:

  1. Hai lekker ding.....wat heb je weer prachtige lootjes gemaakt van Giulia, echt geweldig weer, maar dat ben ik gewend van jou...
    Altijd leuk die oude foto's.
    Je gaat er weer een beetje plezier in krijgen? het is echt een therapie, meissie all the best en gauw weer tot hoors.

    Dikke knuffels xxx Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi creaties, moeilijk papier zou ik het vinden, maar zoals je het laat zien lijkt het heel makkelijk, super gedaan ook met al die lagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He je bent er weer....
    Hele mooie lootjes weer hoor. Alhoewel ik het papier niet echt jouw ding vind, maar je hebt er weer wat moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze beiden prachtig geworden!!! Mooi papier inderdaad! Vind je vine ook een superleuk idee, die ga ik ook onthouden!
    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! En zo anders van kleur, ik hou daar wel van. Prachtige Vine en inderdad dat is een hoop werk!!!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen